Gratis webinar: MS Project, Planner, Teams, Project for the web, eller nye Planner – hvilken versjon bør du bruke til hva?
Dato kommer – Synes du det er vrient å ha oversikt over verktøy-mulighetene som finnes? Vi prøver å hjelpe deg et stykke på vei! I dette gratis webinaret går vi kort gjennom hvilke Microsoft verktøy for prosjektstyring som finnes, ulemper og fordeler – og viser deg et par nyheter du kommer til å ha nytte av.
Innhold
Det skjer mye innenfor Microsofts verktøy for prosjektstyring for tiden, og det kommer et par spennende nyheter utover våren. De ulike versjonene er ikke like lett å holde fra hverandre, og skal du bruke Teams eller Sharepoint så gir dette noen supre muligheter – og et par begrensninger.
I dette webinaret gir vi deg et bedre innblikk i verktøyene og mulighetene.
I webinaret sier vi blant annet litt om:
- De ulike versjonene av MS Project (Professional/online/Project for web/..)
- Kan webversjonen av MS Project/Nye planner dekke det vi hittil har brukt «vanlig» MS Project til?
- Hvilke muligheter ligger innenfor Teams?
- Vi ønsker å bruke Teams – kan vi integrerer prosjektstyringsverktøyene med Teams?
- Kan mitt firma bruke flere av disse parallelt?
- Hvilke egner seg best dersom du skal dele og jobbe samme med andre – interne eller eksterne?
- Kan prosjektplaner kobles eller konverteres mellom de ulike programmene og versjonene
- Finnes det andre verktøy det er verd å kjenne til?
Møt vår verktøy-ekspert:
Webinaret gjennomføres av vår samarbeidspartner Jon-Gunnar Pettersen.
Jon-Gunnar Pettersen er vår samarbeidspartner på flere kurs, både åpne og bedriftsinterne. Han er selvstendig kursholder og konsulent, og har lang erfaring fra både utvikling, praktisk bruk og kurs innen MS Project/Office/Excel. Med bred erfaring fra ulike bransjer er kursene hans praktisk rettet, rett på sak og satt sammen av det du faktisk trenger.
Jon-Gunnar er faglig svært dyktig, en god pedagog og leverer kurs med flotte tilbakemeldinger!